Foto's!!!! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Emmy - WaarBenJij.nu Foto's!!!! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Emmy - WaarBenJij.nu

Foto's!!!!

Blijf op de hoogte en volg Emmy

10 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Hallowa,

Eindelijk heb ik een normale computer met foto's die ik kan uploaden op de pagina. Het zullen er niet veel zijn want het uploaden is echt verschrikkelijk.
Maar wel een paar kiekjes van Krugerpark. Het vorige project en iets van dit project.

Komende week is alweer de laatste week van dit project en dan vlieg ik door naar Johannesburg waar de leeuwen op me wachten.
Het zal geen lui weekje worden want er staat heel wat op het programma. Morgen mag ik 12 kinderen van 10 jaar (een hel dus) gaan lesgeven over cheeta's. Heb ik mijn baan als docent opgezegt moet ik alsnog les gaan geven. Gelukkig hebben ze al lesvoorbereidingsformulieren voor me dus ik hoef alleen dingen op te lezen.
Dinsdag gaan we naar Protrack. Dat is een bedrijf die probeert om de technieken van jagers te achterhalen en hier een oplossing voor te vinden om dit deze methoden te onderscheppen. Dat zal een intressant dagje worden. Verder hebben we nog een olifantsafari en vrijdag hebben we een survival voorbereidingsdag. Van de week zijn we het bos al ingeweest en hebben we te horen en te zien gekregen welke bomen je kan nodig hebt om te overleven. Ik weet nu dus waar ik water kan vinden, waar de medicijnen zich bevinden in de natuur, vuur mee kan maken en een tandenborstel kan vinden. Vrijdag zullen we leren hoe we een hut moeten bouwen en een vuurtje moeten maken. Zaterdag worden we namelijk gedropt ergens en moeten we de rest van de dag zien te overleven. Alleen het avondeten wordt meegenomen maar we moeten wel zelf een vuurtje maken. Dan blijven we ook in de bush slapen met de big 5 om ons heen. Ze hebben ons al geprobeerd bang te maken maar ik denk dat we gewoon in een bos gedropt worden waar het meestvoorkomende dier een konijn is. Al met al toch best benieuwd of we de volgende dag halen en bushgeschikt zijn.

Een kleiner berichtje dit keer en meer foto's ;)

Groetjes!

• 10 Februari 2013 - 13:48

Juul:

Jeeh!! Beelden;)

Leuk Em om wat te zien... Die aapjes zijn echt schattig! Het leukste is toch wel om je met dieren bezig te zien. Die ene katachtige was die niet gevaarlijk?
    Ik ben heel benieuwd naar je leeuwen project want dat is volgens mij wel het leukste als ik het zo allemaal gelezen heb vooraf.Succes met je survival/drop in de bushes.. Vuurtje maken had je in aussie ook al een keer gedaan dus dat komt vast goed!

xxx

• 11 Februari 2013 - 20:01

Marlies:

Emmy, het ziet er weer zo super gaaf uit! Leuk om ook wat foto's te zien! Ik zie je stralen en genieten dus dat doe je goed! Succes met de big 5:P

Liefs Marlies

• 11 Februari 2013 - 21:31

Ma En Pa:

Hoi Emmy, na je gisteren nog op Skype te hebben gezien, hebben we nu ook je foto's kunnen zien.
    Toppie en nog een dikke kus Ma en Pa

• 13 Februari 2013 - 11:01

Hanneke:

Hallo verre reiziger!
    Wat een mooie foto's zeg! En zo dicht bij ook!
    Ik zie toch wel moeder gevoelens bij je hoor als je die apen de fles geeft ;-) :-P
    Hoe is het lesgeven gegaan! Is vast piece of cake voor je geweest!
    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt! Straalt er ook van af!
    Wat een mooie omgeving, dieren en natuur!
    Heel veel plezier in Johannesburg alvast,wij blijven je volgen!

Dikke xxx Han en natuurlijk ook van Ra XXX